zehranur0113 Kızlar çatlamadan sonra 10.gün bat 10 Mart erken gebelik testi yaptım silik cizgi dahi yok sizce pozitife döner mi
ozlemsn zehranur0113 dönebilir geç döllenme olabilir Benimde 11. Gün bugün test yapmadım korkuyorum 😨
Ozge_engin zehranur0113 ben iğneyi vurduktan 13 gün sonra gece yaptım silik çizgi çıktı. En az 12 gün beklemeniz gerekiyor iğnenin etkisinin geçmesi için.
Mavideniz26 zehranur0113 benimde kasıklarda arada bi agrı oluyor adet olabilirim yani benimde 12.günüm bugün
Mavideniz26 zehranur0113 yok yapmadım eşim bugün getirecek yatın sabah yaparım inşallah pozitifi görürüm 🤲🤲