Sila1245 Kizlar 32 haftamda gitmistim 1.900 gr di bugün tam 34 2.400 olmuşuz sizce iyimi böyle olupta doktoru az diyen varmi
Yagmramzn Sila1245 hayır az değil canım gayet iyi Benimde dün 34 dü gittim 2500 dü doktor gayet güzel kilosu dedi☺️☺️
Selvis Sila1245 benim bebeğim de aynı kiloda.2.400 kg için 35+5 görünüyor ultrasonda kilosu ilerde yazıyor yani o yüzden az demez hiç bi doktor bu kiloya