Kizlar selam . Regliye 4 gun kala freely erken gebelik testi yaptım sonuc negatif… Birde uc gun kala normal kaset test yaptım elimde var diye yine negatif bu sabah… Yanilma ihtimalleri var mi… Gebelik dusunmuyorum suan ama goguslerim okdr hasassas ki anlatamam reglime 3 gun var.
Geri cekilme ile hamile kalmis olabilir miyim??? Sagliksiz bir gebelik sonucu kurtajim var suan pek hazir degilim. Ne düşünüyorsunuz stres oldummm. Meme ucu hassasiyeti memede dolgunluk agri regl öncesi de bazen olabilr mi