Kızlar selam 2 ay önce sağ elimde şişme uyuşma karıncalanma parmaklarımı katlayamama sorunum vardı sağlık ocağına gittim durumu anlattım oda hemen ortopediye gitmen gerek yoksa bir zaman sonra elini kullanamazsın dedi gittim doktr el bileğinde kist olduğunu söyledi krem verdi kullandım bitti ama parmaklarımı katlayamıyorum şişiyor ağrıyor yarın tkrar gidecem acaba düzelir mi yoksa kullanamaz mıyım bir zMan sonra elimi