peaceandlove Karnım kıpkırmızı ya bir anda oldu kaşıntısı da hiç durmuyor kafayı yiyecek gibi oluyorum. Kan tahlillerim temiz doktor hormonlardan olduğunu söyledi ama dayanılacak gibi değil 😭😭😭 sizde de oldu mu ne yapsam geçer
peaceandlove Salihazeynep öyle değil zaten çatlaklarım var ama nasıl desem sanki kurdeşan dökmüş gibiyim nar gibi böyle 😟