tatlibebegim_ Mrybg 32.haftada şikayetlerimi söylediğimde doktor bakmak istedi bi sıkıntı çıkmayınca 36.haftada baktı doğuma kadar her hafta baktı
HazelSeren Mrybg genelde 34 den sonra ihtiyaç olduğu zaman alınıyor canım ama en normali 35 36 da nts ye bağlıyolar benım enfeksiyonum vardı bulantı yapıyodu o yüzden 33 haftada 1 kere girdim sonra 35 36 37 öyle devam ettim
Nazlihiilall Tugba_turk46 bende bugün kontrole gittim 32+2ydim ama doktor herhangi bir nst söz konusu etmedi bende söylemedim kendisine girmedim yani