Kızlar meraba. Şeker yüklemesi yaptırdım bu sabah. Tokluk ölçümlerim normal çıktı ama açlık ölçümü sınır 92ymis benim 94 çıktı doktor pozitif dedi dahiliye flan yönlendirdi. Çok yüksek değil sınırda sizce yediklerime dikkat ederek düzelir mi? Bu durumda olanlar neler yaptınız?