Hazalaskin Kesinlikle yaparsın. Herkes yapar. Araba sürmek tamamen pratik meselesi. Derslerinin arasını olabildiğinde kısa tutmaya çalış yeter. Ben ehliyetimi bikaç ay önce 30 yaşımda aldım. Direksiyon derslerim 7 gün peşpeşeydi ve daha önce hiç araba sürmememe rağmen 3. gün aktif olarak trafiğe çıktım hocamla birlikte. Tamamen dikkat meselesi. Eminim direksiyona oturduğun an bildiğin herşey geri gelecek ve çok güzel geçecek. Yapamadığın, bocaladığın anlarda sakin kal. Ve unutma herkes hata yapıyor. Ve kadınlar erkeklerden bin kat daha iyi ve dikkatli araba sürüyor. Yani ASLANSIN YAPARSIN BACIM DEVAM.