mucizemom8 Dilarakrdmn sanmıyorum benim de sık sık oluyor gebelikte de oluyor evet ama gebelik belitirisi olacağını sanmıyorum geçen ay benim de vardı idrar da enfeksiyon ama hamile değilim doktora görünün ileriyse ilaç verir değilse bol su için geçiyor
1ErkekkkAnnesi Dilarakrdmn enfeksiyon gebelik beliritisi olmuyor adetiniz geciktiyse ona göre test yapın çünkü enfeksiyon her zaman olabilecek bişey
babygirl02 Dilarakrdmn bende aşılamadan sonra enfeksiyon kaptım ama gebelik belirtisi değil adet oldum