Semavat Kızlar selam. 1 hafta önce sezeryan ile doğum yaptım. Göbek bölgem kapkara bir halde. Nasıl geçer?
Semavat Berooo123 inşallah geçer ya. Birde tabi göbek kaldı biraz 😒 gördükçe acaba böyle mi kalacak diye düşünmeden edemiyorum
gizzzy35 Semavat Güzel ve sıkı bir spor yaparsanız kalmıyor benim gitti :) Hoş gitti de ne oldu ikinciye hamile kaldım 🫣😅