MerveHarmanci Merhaba arkadaşlar 35 haftalık gebeyim vajinamda şişlik ve kaşıntı var sanırım enfeksiyon mu kaptım acaba ama çok dikkat ediyordum sizlerde böyle birşeyle karışalaştınız mı son haftalarda ?
Merveycelebi Ayni problemi bende yaşıyorum 34 haftalığım doktora gittim antibiyotik ve fitil verdi ama çok kötü bir durum ya 😪
BurcuDiner Bende 34 haftalık hamileyim benimde şişlik ve acı var ne yapacağımı bilmiyorum Pazartesi günü kontrolüm var doktora soracağım ama utanıyorumda 🙈😔