Rojindcl Dun sahurda yumurta haşladm ama içi. Çiğdi bende yemedim 31 haftalık hamileyim ama okdr canım cekti ki cok severim en sevdiğim yumurta rafadandir sence yesem zararı olur mu yada yiyen var mı
Accountant Rojindcl ben katısıya yakın yiyorum ama sarısının birazı akışkan oluyor bir zararı olmadı çiğ yumurta derken hiç haşlamadan çiğ yutanlar var ya öyle çiğ olarak yorumlamıştım
Ozgekiz Rojindcl ben hep kayısı rafadan yiyorum 😊 iyice pişirmek gerekiyor ama yiyemiyorum o şekilde..
gezentianne Rojindcl Bir kereden bişey olmaz😅 Ben geçen kek hamuru yedim dayanamadım ahaja çocuklugjmdan beri çok severm valla pşşmeden 2 kaşık aldm😝
Busranur_mnts Ben parlak turuncu rengi gidene kadar pişiriyorum kayısıdwn bi tık fazla 6 7 dk pişiriyorum çok katı olunca midemi bulandırıyo