Ben 5+2yim 2 gün önce öğrendim bugün yine kan verdim değer güzel artmış dedi doktor oruç tutuyorum hafif halsizlik var o kadar başka b belirtim yok tutabilirim kadar tutarım diyorum ilk aylar önemli tutma diyen de var bebek annenin depodan besleniyor birşey olmaz diyen de sahurda pekmez cevizi kuru üzüm yumurta peynir yoğurt falan yiyorum iftar sahur arası bol su içmeye dikkat ediyorum haftaya doktora gidşcem bakalım