Kizlar bat 9 Şubat dün bebe time test almıştım ilk bir kaç dakika birşey çıkmadı bende negetif deyip koydum ama bugün baktığımda çok silik bir çizgi görüyorum kuruma çizgisi mi acaba. Birde ilk oğlumda 5 gün kala yerleşme kanaması görmüştüm iki hamilelikte farklı olurmu ki