Aysedgrlikrkmz Biz de 24.haftadayız oğlumla ilk 3 ay hiç bulantım olmadı oh ne güzel diyordum iştahım açıktı herşey yolundaydı 4.aya girdik bulantı kusma hepsi süreklilik arzetti 1 ay sürdü öyle en kötü dönemimdi benim. Sabah aç karna da kusuyordum akşam tok karna da. Çok şükür 5. ay geçti.