gulnursn benimde bu haftalarda senin gibiydi ne yesem kusuyordum midem boş kalıyordu 10+2deyim hala öyle ama bebek gelişiminde ve tahlillerde herhang bir sorun yok dedi doktorum bu dönemlerde normal olduğunu kilo bile verebileceğimi söyledi ve verdim de tuzlu kraker yiyorum salatalık tuzluyorum yoğurtlu şeyler yiyorum benim mideme iyi geliyor yeşil elma ve muz tüketiyorum onlar biraz tok tutuyor ve sabahları haşlanmış yumurta yemeye çalışıyorum akiam yemeklerinde pilav vs bakliyat tarzı falan yiyorum midemi tutuyor kusma yapmıyor eğer tiksinmezsen bunlardan miden bulanmıyorsa yemeye çalışabilirsin