Bat1di test yaptım negatif çıktı ama regl olmadım doktora gittim doktor kan istedi beta da düşük çıktı negatif çıktı yani o yüzden tarlusal yazdı eve aldığım ovülasyon testimi denemek için yaptım ama aşağıdaki gibi çıktı sizce nedeni ne olabilir negatif çıktı kanım ama korkuyorum ya varsa ve tarlusal zarar verirse
