Umayy1 6 aylık bebeğimde kasık fıtığı var kızlar doktor ameliyat dedi korkuyorum ameliyattan daha çok küçük nasıl olacak süreç nasıl ilerliyor başından geçen varsa bilgi verirmisiniz
alphuma Umayy1 benim oğlum oldu 4 aylıktı aç kalması oyalamasi zor oluyor birde ameliytatan çıkınca titriyorlar benim için çok zor du ağlamaktan yorulmuştum