nurmltli61 Kızlar biberonumuz cam kaynamış suda ne kadar bekletmem lazım ? Emzikleri kaç dk bekletmem lazım süt sağma pompasını da kaynatmalı mıyım ve son olarak biberon ve emzik temizleyicisini kaynar suya döküp mü kaynatıcam bilgilendirir misiniz ?
Girlmama nurmltli61 ben yıkadım kuruttum hastane çantasına koymadan önce kaynak su döktüm üstüne kasede beklettim su ılıyınca çıkartıp kurutup çantaya attım
Pinar0711 nurmltli61 ben öyle hastane çantama koymuşdum. Çocuk doğduktan sonra yaptım. Yıkama kurulama işlerini
seyma0661 Girlmama bende aynı şekilde yaptım ekstra sivenonun emzik biberonn yıkama deterjanıyla da yıkayıp duruladım
Girlmama seyma0661 ben tekrar yıkamadım ama deterjanla sen gün aldın mı sezeryan için bize 14 üne verdikrr
Girlmama seyma0661 38+5 oluyoruz ama aslında 38+3 sanırsam çünkü sezeryan tarihini 9 haftalık ultrasona göre yaptı doktorum çok heyecanlıyım benn