Ben 8.aya gircem hergün ama hergün süpürge 3 günde bir paspas çekerek buralara kadar geldim özel hastane takipliyim doktoruma sorduğumda hergün süpürge mutlaka çekiyorum zararlımı diye doktorum hayır herhangi bir sorum teşkil etmez,ama kendinize yazık kendiniz için biraz ara verin demişti ben maalesef temizlik hastasıyım yerde ufak tüy bile görsem tüm odalara baştan aşağı süpürge çekerim o derece manyağım yani sanmıyorum zararlı olabilceğini ama eğilmeyin çok ben eğilmeyerek yaptım genelde