Nanelimon_19 Kızlar ilk oğlum da hep avent kullandm memnundum da şimdi yeniden hamileyim emzik konusunda başka bi alternatif mi alsam kararsızım siz neler aldınız bide aventin mesela hangi serisi daha iyi
Tugba2794 Nanelimon_19 philips avent ultra air markasından memnun kaldım farklı urunler de kullandım yüzünde sivilce cıkarmıstı
mervedmrcn Nanelimon_19 ben Chicco ve avent aldım chiccoyu çok tutmadı hemen attı aventi bi tek tuttu ben çok memnunum
KumpirsMom Nanelimon_19 valla çeyiz olarakta full philips aldım çocuğumada bu markadan devam edicem beni hiç yarı yolda bırakmadı ona güveniyorum 🤣
Efendininannesi Merhaba, bende oğlumda avent kullandım şu an 22 aylık hâlâ avent kullanıyoruz. 2.ye hamileyim yine avent alırım çok memnunum seri olarak ultra air alıyorum birde ultra air night var karanlıkta parlayan geceleri bulmak kolay oluyo tavsiyemdir 🫰
Nanelimon_19 Tugba2794 yaa ben nuk denemiştim asla almamştı mesela sonuçta emzikde şans işi hepsini tutmayanda var
Tugba2794 Nanelimon_19 ben nuk, wee baby, bır marka daha denedım suan ısmını unuttum en son phılıps verdım onu hıc bırakmıyor 2. Ye hamıleyım tekrar aynı emzıkten satın aldım🌸 ucları cok farklı dıger markalarla karsılastırdıgımda sanırım o yüzden kabul ettı bunu
Tugba2794 Nanelimon_19 philips avent ultra air ucu daha kibar ondan dolayı kabul ettı dıye dusunuyorum dıgerlerıne kıyasla
Asilzedemom Nanelimon_19 ilk oğlumda avent aldım ama tutmadı sonra bir sürü aldım tutmadı bunda bende almamaya karar verdim buda tutmaz diye
Nanelimon_19 Asilzedemom ayy bide pahalı yani emzik alsan bi dert almasan bi dert ya tutmazsa diyorum ama ilk oğlumda emzik çok kurtarıcı olmuştu
KumpirsMom Nanelimon_19 ama hiç pişman etmedi yahu cam katl aldım yok patlar yok çatlar yok bilmem ne taş gibide çalışıyor süpürgem aynı şekilde harika bi marka
Girlmama Nanelimon_19 ultra softun dudağa değen kızmı var ya emzik askısı olan yerleri silikon diye hatırlıyorum bebekler daha rahat ediyormuş
Asilzedemom Nanelimon_19 bende olmadı cidden o zaman normal emzik 10 liraydı wee baby avent 100 e yakın gittik aldık kiraz uclu diye geçiyor bide onlar tutmadı sonra kauçuk aldık yok damaklı aldık wee baby aldık hepsi evde duruyor atmadim kullanmadığı için hatta ikili avent diğerini başkasına vermiştim bunda alsam tutmazsa şimdi daha da pahalı onun yerine bir kiyafet daha alırım benimki de tutsa kesin alirdim ama ilki tutmuş olsaydı ya bide etrafımda oğlum la bir doğanlarda daha emzik görünce de şahsen iyimi olduki diyorum bilemiyorum yani belki ondan kaynaklida istemiyorum ikincide bide bırakmaz arkadaşım kızı 6 yaşında emziği uçan balona bagladik pasta falna yaptık kutlayalım diye uçak balon agaca takılı kaldı kız feryat figan ağladı alın emzigimi diye yani 1 hafta ağlamaya devam edince ailesi tekrardan emzik aldilae ki seneye ilk okula gidecek bu örneği görünce soğudum galiba emzikten
Asilzedemom Nanelimon_19 ama bak şu emzikler moda olduya silikon avent de de var galiba ortası dıştan gözüküyor yıkanırken daha hijjenik gibi çünkü avent sıcak suya koyunca içine su giriyor emzik kısmına ne kadar yıka sanki yıkanmamış gibi kalıyor ya etrafımda onu daha çok gördüm ve çok tatlı 🥰emerken gözüküyor ağzı
Girlmama babyandmomy__ bebiş yanlış hatırlamıyorsam soft olanın emzik askısı kısmı var ya dudağa değiyo orası silikon hassas bebekler için daha iyi oluyor yumuşak temas ediyor beni night aldım onu tutarsa kızım soft da alıcam
Girlmama babyandmomy__ evet hepsinin ucu aynı zaten sadece korumalık kısmı diyim yumuşak bence daha mantıklı soft şuan alacak olsam direkt onu alırdım