ecrinkusum Benim yarın doktor kontrolüm var 30+1 oluyoruz bugüne kadar ayda bir kez çağırdı doktor bu haftadan sonra acaba yine mi ayda bir yoksa 2 haftada bir mi çağırır 🤍
Geleneksel1anne ecrinkusum muhtemelen tekrar bir sonraki ay çağırır 34. Haftadan sonra 2 haftaya düşer zatensonra nstler başlar son haftalar 3-4 güne son hafta gün aşırıya düşer 😌