Başvurular yanlış hatırlamıyorsam 20. Hafta itibari ile yapılıyor.Ama ben 20. Haftamın dolmasını beklemedim açıkçası.Sonuçta yalan değil gebeliğim mevcut 15-16 da felan yapmıştım yanlış hatırlamıyorsam başvuruyu.1 hafta içindede geldi.İçeriği de bence gayet iyi.
Park beşik
Anne çantası
Yenidoğan kıyafet seti
1 adet şampuan 3 adet yenidoğan paket bez 1 banyo süngeri bebişe 4 lü 3 paket ıslak mendil 1 biberon
Reflü yatağı
1 adet alt açma bezi
Ateş ölçer
Tırnak bakım seti
Masaj yağı
Hastane çantası