ecrinkusum Kızlar sizde bebeğinizi görmeye gidince heycanlı oluyor musunuz? Ben gideceğim zaman akşam uyuyamıyorum 🙈 yarın 30+1 oluyoruz bakalım minnoş ne kadar olmuş 😍 Birde bu haftadan sonra doktor ayda bir mi çağırıyor yine yoksa 2 haftada bir mi 🤍
Girlmama ecrinkusum bizzzz 37+5 oluyoruz 14 mart doğumumuzzzz biz haftada 1 gidiyoruz ondan önce de ayda 2 gidiyorduk erken doğum riskimiz var diye
asenat-63 ecrinkusum yarın bende bebeğimi görmeye gidicem tabi doğmuş canlı bı şekilde görücem dokunucam darısı başınıza ben yarın eleniyorum 💕
1kopek1bebek ecrinkusum yarın bizde gidiyoruz 23. Hafta tam önemli bir muayene olucak bizim için inşallah güzel haberler alırız 🙏🏼
Pamiramsi ecrinkusum benimde görüş günümmmm çok heyecanlıyım biz daha miniğiz 18+2 bugün 🥹🥹 karnım çıkmaya başladı acaba miniğim ne kadar oldu yaaa bide hareket etmesini istiyorum ultrasonda bişey yapabiliyor muyuz bunla ilgili 🥹🥰
Efendininannesi Bizim yarın ilk görüş günümüz uygulamaya göre şu an 6 haftalık aşırı heyecanlıyım inşallah herşey yolundadır 🤲🏻
ecrinkusum asenat-63 ya ne güzel inşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine bizelere de dua et sağ salim kavuşalım😍😍🤍
asenat-63 ecrinkusum valla dualarım herkes için oldu bebeği olmayanlara rabbim nasip etsin olanlarada sağ salim doğum geçirmeyi nasip etsin diye dua ettim
ecrinkusum Pamiramsi eğer oruçlu değilsen canım vişne suyu,kahve,çikolata felan ye kıpır kıpır olur 😍 hem merak etme annesi bi kaç haftaya kalmaz savaş verir içerde 😂
Annekuzusu06666 asenat-63 banada dua edermisin ismim melike sağ salim kavuşayım bebeğime kahverengi lekelemmem var yoğun miktarda
asenat-63 ecrinkusum çok şükür 2 gün önce sezeryan oldum kabusfuk prensesimle rabbim herkese tattırsın bu duyguyu
asenat-63 Annekuzusu06666 tabiki canım sağ salim bebeğine kavuşmak nasip olsun sana rabbim yardımcımız olsun
Annekuzusu06666 asenat-63 amin inşallah çok teşekkürler🙏 sizin de allah anneli babalı büyütsün inşallah
Sedset Muhtemelen siz görüş günlerinizi geçirdiniz benim de yarın var Allah’ın izniyle ben de çok heyecanlanıyorum 30+3 teyiz bugün tam hayırlısı ile yarın olsun istiyorum 💜