2bebek-41 bu işler tek başına çok zor oluyor helede esin yardımcı olmuyorsa gelenler yemekten sonra sofra toplama ve bulasiga el atmoyorsa geçen gün kaynana kayınpeder iftara çağırdım 20 haftalık gebeyim herşeyi kendi başıma yaptım oruç tutamadigim için kaynanam beni çok iyi zannetti heralde hiç bir işe el atmadi belim koptu kasıklarım agridi o gün sahada hamile halimle kimseyi cagirmam dedim millet beni cagirsin hem gurbete geldim hem hamileyim kimse bir tabak çorbaya ihtiyqcn var mı demiyor