Fatma5806 ilk gebeliğimden çok farklıydı bulantılarım çok oldu baş ağrısı çok çektim hep serum yedim yüzüm çok sivilcelendi göğüslerim çok büyüdü ilk 3 ay aşırı acıkıyordum bulantım yine ara ara oluyor ilk gebeliğimde erkekti bulantı sadece 3 ay sürmüştü hiç baş ağrısı olmadı hiç serum yemedim aksine yüzüm çok güzelleşti parlıyordu