Ben 28 haftalık da çektirdim çünkü inanılmaz bir ağrım vardı iştahımı felan etkilemişti
Bana yapılacak işlemleri diş hekimi kağıda yazıp kadın doğumcumdan altına imza ve uygun olup olmadığına dair bir açıklama istedi o şekilde çektirdim sonrasında antibiyotik de kullanmadım