birdilektut15 birdilektut15 birde kızlar gonalf haplara göre daha kaliteli yumurta mı büyütüyor bilgisi olanlar yazabilir mi😊
Ayse71 birdilektut15 merhaba bende pcosum ilk aşılamam tutmadı 2. De hamile kaldım çok şükür darısı başınıza inşaAllah 🤲🏻😊
babygirl02 birdilektut15 bende Şubat’ta aşılama oldum ama maalesef tutmadı bende de hafif pcos var Nisan’da ikinciyi yaptiricam inşallah seninki tutar
Dian birdilektut15 merhaba canım bende pcos var eşimde ileri hareket sikintiliydi ilk aşılama ile gebe kaldım şuan bebeğim doğdu 40 günlük darısı başına inşallah
Asill01 birdilektut15 bn gonalf kullandım ovitrelle kullandım bende sağlık sorunu yok eşim varikosel ameliyatı olmuştu bir kere aşılama yapıldı kendimiz istedik doktorlar önermior cnkü %20şansın war die ama yinede yaptırdık kimyasal döndü birçok arkadaşım yaptırdı negatif sonuclandı umarım hersey gönlünce olur direk tüp bebek neden düşünmedin
birdilektut15 Asill01 yok canım ben özele gidiyorum devlete gittim tedaviye bile başlamadı erteliyodu sürekli birde devlette tüp bebek için çok uzun şartlar var ben daha 1 yıllık evliyim
Asill01 birdilektut15 anladım canm inşallah hayırlı haberler alırsın her 10kadından 1kişinin aşılaması pozitif oluyormuş inşallah o 1 kişi sensindir inşallah
babygirl02 Ayse71 benimde ilk aşılamam tutmadı Şubat’ta yaptırdım ikinciyi bayramdan sonra yaptiricam inşallah ikinci aşılamam tutar bende de pcos var
birdilektut15 babygirl02 babygirl02 canım bende nisanda yaptırcam 3 gün önce rahim filmi çekildi birdahaki adetimede nasip olursa aşılama siz hiç femera çatlatma iğnesi denediniz mi
babygirl02 birdilektut15 evet denedik canım 5 kere famera 1 kere çatlatma iğnesi oldum ama olmadı ilk aşılamam da tutmadı nasipse ikinciyi yaptiricam inşallah 🌸
birdilektut15 Ayse71 ben ikisinide kullandım ikisiylede büyümedi yumurtalrım en son femera kullanırken doktoruma demeden birkaç tame fazladan femera içmiştim o şekilde bir kez büyüdü çatlatma iğnesi yaptık ama olmadı bu ay rahim filmi çekildim birdahaki ayda gonalf ve aşılama olcak canım inşallah olur
Ayse71 birdilektut15 ben onları ilk tedavilerimde kullanmıştım ama olmadı sonra bu aşılamamda gonal-f ve gonapeptly kullandım canım inşaAllah seninkide tutar
birdilektut15 Dian yaa çok sevindim allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütsün inşallah 😊 bana çok umut oldun yaaa gerçekten sürekli aşılaması tutmayanlara denk geldim , neler yaptın canım nelere dikkat ettin