Yonca_ maalesef şu dünyada inanın benden panik olanı yoktur. Stres, sinir hat safhada sürekli. Her şeyin en kötüsünü düşünmeye programlı gibiyim, eşiminde sürekli boşver boşver boşver deyişiyle artık bende yavaş yavaş aşmaya başladım bu durumları tabiki annelik delilik diye boşuna dememişler orası ayrı😅💕ama elinizden geldiğince evham yapmayın çünkü bu şekilde ömür geçmez sürekli bebekle konuşmak insanı çok rahatlatıyor belkide oda bana yardımcı olmuştur 💌