36+2 den Merhabalara kızlar yaklaşık 1 hafta önce okadar ağır hissediyordum ki sanki ayak aralarımda ağır bir top vardı yürüyemiyordum yataktan bile kalkamıyordum ve sancım vardı 36 haftaya girmemle beraber her şey birden yok oldu o baskılı his gitti sancı falan yok sebep nedir sizce benim gibi olan var mı