Ozgeanne ben de memnunum kendisinden hem kontroller olsun hem dikiş yerim olsun bi sıkıntım yok şimdilik şükür
yani inşallah da olmaz
ama işte yeşil akıntıya bi bildiği var demek ki bişe olmaz yazmış
hatta tekrar yazdım devam ederse tekrar haberleşelim demiş işte
ben de burda yaşayıp tecrübe eden var mı farklı bir durum olur mu diye bi sorayım dedim
korkuyorum çünkü normal değil gibi bilmiyorum çok arada kaldım