Dünden önce ki gün akşam lavaboya gittiğimde pembe kahverengi bir akıntı geldi görünce şok oldum. Ertesi gün yani dün test yapayım dedim belim ve yumurtalıklarım çok ağrıyo belki yerleşme kanamasıdır dedim test yaptım ama akşam olduğu için nette göremedim yoktu ama 2 3 saat sonra baktım böyleydi sabahta size sormak istedim kuruma çizgisi mi sizce bu. Gerçi oruçluydum çok su içtim öyle test yaptım ama bilmiyorum anlayamadım bende hiç kuruma çıkmıyor çünkü


