Rumuz36 yeğenimde vardı ama 1 yaşında falandı doktor d vitamini eksikliğinden olduğunu söyledi. Takviye vitamin aldı birde biz sadece beziyle sabah 10 da yarım saat bir saat falan güneşte oyalıyorduk. Dışarı çıkarken de mutlaka şort tişört parka falan götürüyorduk . Hiç dışarı çıkamasak annem balkonda güneşe tutuyordu mutlaka. Düzeldi çok şükür