Yenianneyimmmmm evet😊 dakikalarca baktı doktor bey. Bende kalp rahatsızlığı olduğu için, bebeğime eko çektiler. Kalın bir dosya ile de uğurladılar. En hoşumuza gitmeyen şey, serviks uzunluğu düşmüş, bize söylemedi. Şans eseri fark ettik de serklaj yapıldı. Belki o gün yönlendirse ilaçla falan tutmayı denerdik 🥹