Kbr3535 evet benim doktorumda hastanenin kendi doktoru dışarıdan olduğunda bildiğim kadarıyla hastanenin aldığı belli bir ücret var doktorun da kendisi için aldığı ekstra ücret oluyor ama ne kadar olduklarını hiç bilmiyorum. Ama hamileliğin basinda iseniz mümkünse doğum paketi almanızı öneririm daha avantajlı oluyor ben almak için geç kalmıştım çoğu muayenelerim geçtiği için de almak mantıksız gelmişti bana