Kızlar ilk çocuğumda sag memeden hic süt gelemdi yani sanki memede süt gelmesi için bir delik yokmus gibi birde olusmuyorda şimdi hamielyim 33 haftalık ve doğum olmadan bir çözüm bulmam lazım çünkü bakıyorum yine bu memede Hiç ne bi şişme ne bir şey yok belliki yine aynı şey olacak be ben bekarken memeden kist aldırdım acaba ondan olabilir mu ne yapicam hangi doktora gidicem bilgim yok