Tugba88 Anneballari58 ilk çocuğum kız 39. Haftada doğdu erkekler 40 ı devirir diye blyrm kızlar 1 2 hafta önceden doğuyr
hunilimom Anneballari58 valla kuzenim 41.haftanın sonunda sezeryanla doğurdu kızı gelmek bilmedi suyu geldi 18 saat şancı çekti baktıki gelmiyorlar sezeryana aldırlar inşallah bizim kızlar vaktinde gelir 🤩🤩
Doga_deniz Anneballari58 ay öyle olmasın lütfen benim kızımın 40 haftayı doldurması lazım memlekette doğum yapıcam planlarımı hep 40 haftaya göre yapıyorum 😂
Anneballari58 Krasivyy inşallah canım 34 üm bende aklımda hep 40 değilde 38 de gelecek gibime geliyor😇
gulcegulcan 26+5 günlüğüz kızımla 25 haftalıktan erken doğum riski yaşadık doktorumda çok şaşırdı resmen doğum sancısıyla gittim hastaneye ilk gebeliğim doğum sancısıyla bu kadar erken tanışcağım aklıma gelmezdi şimdi ilaç desteğiyle doğum önleniyor erken dönmüş şu an herşeyiyle gelmeye hazır umarım zamanında doğar prensesim🙏🏻💕 vakti dolana kadar bu korkuyla yaşamak çok zor işe devam ediyorum sürekli ayaktayım anasınıfı öğretmeniyim çocuklarımın sesini duydukça kızımda hareketleniyor hayırlısıyla erken olmadan zamanında bekliyoruz bebeğimizi🙏🏻😍💕
Mortutku Anneballari58 valla ikinci kızım doğacak nasipse 39. Haftadayım hala tık yok bünyeyle alakalı bence
Krasivyy Anneballari58 bende 25+ lardayım hep erken gelcekmiş gibi geliyor bakalım sağlıkla gelsinler 😍 gönül isterki hemen gelsinler ama işte zamanda geçmiyor ☺️
Yalinn8 Anneballari58 bence inanma oyle seylere cinsiyetle rahmin doguma hazir olmasinin ya da bebegin dogum kanalina girmesinin nasil mantikli bi alakasi olabilir ki? Bunu diyenler kendi etraflarinda oyle bi cogunluga denk gelmistir en fazla😉
LenaM Anneballari58 hurafe bence. Ablamın iki kızı da 42. Haftayı tamamladılar daha da gelmeye niyetleri yoktu suni sancıyla normal doğurttu dr u:)