Simge0205 ben 6 haftalık hamileyim ve kimseyi ağırlamak istemiyorum kendi ailem dahil. Eşime zor yemek yapıyorum, kusura bakmasın kimse 😊 riskli gebelik bu arada, yoksa bayılırım iftar sofrası hazirlamayaaa🥰 kimsenin kusur bulacagini sanmam, karnı burnunda gelmek istemeleri garip. Eşiniz düşünmeli böyle şeyleri. Kendisi yapacaksa yemekleri ya da dışarıdan soyleyecekse olabilir bir ihtimal 😊