Baharkle Merhaba, bugün kontrole gittim Folik asiti 12. Haftaya kullan dedi.ikili tarama için perinatojiye randevu al dedi. Ne zaman geleceğimi söylemedi bende unuttum sizce 1 ay sonra mı gideyim Folik asiti bırakınca vitaminleri kaçıncı hafta veriyorlardı ?
Smyye1B Baharkle Dün gittim bende önümüzdeki hafta ikili test için randevu aldım. Sonuçlar çıkınca gelebilirsin dedi folik asiti 12.ci haftada bırakmamı istedi vitaminleri yazdı yavaş yavaş baslayabilirsin dedi
Visneli1so-s Benim randevum da haftaya ama ben normal kadın doğuma randevu aldım o beni yönlendirmezmi ben perinatolojiye almadım folik asit ise 12 . Haftada bırak dedi doktor vitamin yazdı
Baharkle Visneli1so-s evet biliyorum randevu al dedi,tarama testi yapılınca mı doktoruma gitmem gerek yoksa 1 ay sonrami birşey demedi Bnde sormadım
Baharkle Smyye1B ikili testi nerede yaptıracaksınız acaba,bana yazmadı vitamin 12. Haftada bırakınca Folik asiti hemen mi için dedi vitaminleri
Smyye1B Baharkle Ben ikili testi üniversite hastanesinde yaptiricam vitaminleri alıp yavaştan başla 12.ci hafta folik asiti bırak dedi şuan 11+2yim
Baharkle Smyye1B vitamin yazmadı henüz bende 11+1 im ama bugün 11+3 dedi. Size yazdımı vitamin doktorunuz