Suavage_mom 19+4 çift yumurta ikizlerine hamileyim kızlar biri kız biri de erkek bebişlerin. Bir çok isim düşündüm ama siz ne dersiniz teyzeleriii 😂
Suavage_mom AnayimBenAna_ değil mi hem Türk ismi hem de öyle sanki koca bir nesil aynı isimlerle dolacak gibi geliyor bana Lina,Luna,Asil Aslan, Arya. Asel vs vs… Daha sade ve şık geldi bana da ayla ve Atakan
AnayimBenAna_ Suavage_mom bencede tek tip isimlerden gına geldi. Eski isimlere zamansız isimlere hasret kaldık 🤭
Suavage_mom [silindi] Ahahahah tabikiii her fikre açığız 😂🌸 Asil de bi muallaktayım işte biraz böyle tövbe sanki köpek ismi gibi durur mu diye endişelendim. (Oğluna koyanlar varsa lütfen yanlış anlamasın tecrübesizim)😂