Melissilemo ben kendi sancımla hastaneye gittim normal doğuma alındım tırnaklarımda ki ojeleri gördüklerinde çıkartmaları gerek olduğunu söylediler. Neden diye sorduğumda, sezeryana alınabilme ihtimalinize karşı dediler. Sezeryanda oje istemediklerini söylediler. Sezeryana alınmasam da nolur nolmaz doğum da bir aksilik olursa diye silmemiz gerekiyor dediler. Yani normal doğumda da sezeryan doğumda da oje sürülmemesi gerekiyor.