Annekuzusu06666 Sizin nasıl gidiyor kızlar bende ara ara adet sancıları hala devam ediyor mide bulantısı zaten hiç geçmedi 😣bide alt karnım şiş sanki patlayacak gibi resmen ya
MadameHappy34 Annekuzusu06666 8+4 aşırı yorgun ve uyku hali var.Midem için dün ilaca başladık umarım 🤞 iyi gelir. Su 💧 asla içemiyorum yemek aynı şekilde koku hassasiyeti çok fazla.
ftmdyn22 Annekuzusu06666 arada bulantım oluyor kasık ağrısı ve sancım var aşırı halsizlik oluyor sürekli uyumak istiyorum 8+5 oldum inşallah geçer benimde sabahları değil ama geceleri aşırı karnım şişiyor 😇
Badegezgin1 Annekuzusu06666 Merhabalar 🌸 8+4 benimde, çok şiddetli bulantı be kısmalarım vardı cuma günü ilaca başladık ondan sonra artık yemek yiyebiliyorum şükür, hassasiyet devam ediyor yağlı yemekler yiyemiyorum 🫠
Annekuzusu06666 MadameHappy34 banada fazla faydası olmadı ama aşırı uyku hali yapıyor korkma bende su içmem lazım ama içemiyorum yemeklerden de tiksinti var bazen😣dün bulantı mahvetti beni
brtg Annekuzusu06666 kasik agrisi karin agrisi normal harelde benimde kaç günden beri var korkuyorum kafama takiyorum her an adet olucam gelicek hissi gibi hamileligin ilk ve son zamanlari zor sanirim😪
Annekuzusu06666 brtg tabiki söylerim canım da geçip geçip geri geliyor özellikle bugün böyle sanki adet olucam gibi parol içtim bende bakalım ya
brtg Annekuzusu06666 doktoruna sormadan icmeseydin keşke benimde öyle özellikle ev işi filan yapinca ama sanki maşallah bugün biraz daha az agrim var
Annekuzusu06666 brtg benim durduk yere oldu annemlerdeyim hiçbi iş yapmıyorum normalde valla iki gündür ben parol içiyorum parolun hamilelikte bi zararı olmuyo bebişe
brtg Annekuzusu06666 genede fazla aliştirma vucuduna canim sıcak tut kendini ben maşallah bugun biraz daha iyiyim patik filan giy yün korseler var gevsek onu gecirdim karnima ara ara giriyor o kadar
Annekuzusu06666 Badegezgin1 benimde dün öyleydi bugün biraz daha az sanki ama bugünde tam tersi panikatağım tuttu sanırım yutkunamıyorum gibi hissediyorum devamlı esniyorum
Nygzzzz Annekuzusu06666 8+1 bende iki gün önce prillama başladım dün herşey cok güzeldi ama bugun etkisini hiç göremedim aşırı bulantım ve boş ögürmelerim oluyo