Bende Haziran başı - ortası gibi doğum yapacagim. Bir de 6 yaşında kizim var. Tatile gitmeyi ikimizde cok istiyoruz. Bence gidilir. Akdeniz gibi delice sıcak iklimi olmayan , daha Ege bölgesi taraflar olabilir belki. Gölgede üstü ince şekilde gayet rahat edilebilir. 2aylik bebekte dünya şartlarına artik çoktan alışmış olacaktir. :))