iremilerigiden Herkese günaydın sabah uyandığımda iç çamaşırımda açık kırmızı lekeler vardı yerleşme kanaması ya da hamilelik belirtisi olabilir mi
Betamom iremilerigiden doktora gitmeniz gerekir kan gördüğünüz zaman. Oladabilir ama doktorun kontrol etmesi lazım
Esma006 iremilerigiden bir gün süren birşey diye biliyorum her hamile kadın bu olayı yaşamıyor bende yaşamadim şuan doktora gitmekte fayda var kadın doğum acilinee
Selinselinselin iremilerigiden bende kahverengi nohut kadar bişey oldu ama kimisinde olmuyor veya fark etmiyor. kimisinde pembe de oluyor enteresan yani
Busranur_mnts Adet ne zamandı yerleşme kanaması direk kan olmaz leke gibi olur diyorlar ama ben pek bilmiyorum takip et eğer devamı gelmezse ya da 1 2 güne kesilirse ihtimal var
Busbuser Busranur_mnts valla benim resmen Regl gibiydi 3gün geldi Regl oldum bu ay da tutmadı sandım hatta meğer yerleşme kanamasıymış halbuki öncesinde test yapmıştım negatifti sonra 6haftalık hamile olduğumu öğrendim
iremilerigiden @sutlukahve_ ovulasyon testinde görünce biraz rahatladım aslında çaktırmıyorum ama 8Martı iple çekiyorum
sutlukahve_ iremilerigiden ay valla sabrına hayranım 😂ben pik görmek için bile bı taraflarımi yirtiyorum hala 😂😂😂