Lamelifcanann benim de tüp bebek. 10. Gün değerim 55 çıkmıştı. 48 saatte bir tekrarladım 67 , 85 , 158 , 441 , 1401 şeklinde yükseldi. Yani ilk günler %17 falan artış oldu. Doktor ilk günlerde dış gebelik olabilir dedi. Bu gebeliğin sağlıklı olma ihtimali %4 dedi. Sonra keseyi gördük. Sonra bebeği. Devamında 1 hafta falan kese pek gelişmedi. Yani bebeğin boyutu normaldi ama kese olması gerekenden küçüktü. Sonradan kese birden büyüdü. Yani o değerler aslında kese başta hızlı gelişmediği için azdı. Şimdi 12+3 ve sağlıklı çok şükür