Ozlllmb Dün de açtım post ama içim hala ferah olmadi sonucum normal ama yaş riski var dedi doktor beni çok korkuttu. Hemen beni amniyosentez bölümüne yönlendirdi yaptirsam bile fetal dna yaptırırım.
hemsireblog1 Ozlllmb benim bebeğim için 250 bebekte 1 down olma ihtimalli çıktı. Ben bu yüzden fetal dna yaptırdım sonucunu bekliyorum. Ama sizin sonucunuz temiz
Talentedmom Ozlllmb negatif sıkıntı yoktur anlamına geliyor pozitif çıkarsa sıkıntı benim yaş riskim çıktı sadece
hemsireblog1 Ozlllmb sizin sonucunuz sıkıntılı değil. Verilen oran zaten temiz anlamına geliyor. Bu tarama testleri hiçbir zaman yüzde yüz doğruluk vermediği için düşük riskli yazma sebebi bu
Esesta Düşük risk yazıyor yaş faktörü herkese söylüyorlar canını sıkma bebeğini de etkileme dua et sabret bekle
Ozlllmb Esesta tek tesellim duam Allah tan gelen herşey ama doktor öyle bir açılış yaptı ki geçmiş olsun diyerek insan ister istemez etkileniyor 😔
Ozlllmb Talentedmom 31 yaşimdayim biraz önce tanıdık bir prof görüştüm gerçekten 30 yaş üstü herkese bu riski soyluyorlarmiş normalmiş şükürler olsun🤲🏻