Günaydın kızlar kafam çok karışık doktorum 37+0 sezeryan gününü ayarladı .
1 gün bile geçirmiyor anlamadım hemen anestezi doktorunu arayıp gününü aldı .
Erken değil mi dediğimde ben risk alamam diyor .
Risk dediği tansiyon yükseldi 2 ay önce , ilaç verdi ve kontrol altına aldık yükselme vs olmuyor .
Çocuğun suyu iyi , gelişimi güzel ben kendimi iyi hissediyorum tansiyon problemim olmuyor idrarda protein vs yok . Yani her tansiyon çıkınca gebelik zehirlenmesi mi oluyor anlamadım . Ama içim hiç rahat değil . Başka doktora gitsem kim kabul eder beni bu saatten sonra bilmiyorum . Yanlış karar vermekten korkuyorum 😦 lütfen bana bi yol gösterin …