Elmasekeri1 Arkadaşlar 24+4 günlük gebetimtbiraz ağır grip geçiriyorum doktor bebeğin suyu az diye hastane yatisi verdi bir öneriniz var mi
asafmom-22 Elmasekeri1 37 haftada benim suyum azalmıştı yatış yapıldı sancı yok açılma yok diye eve gönderdiler benim imzam ile ertesi gün ağır kaldırma dikkat et demişti bende havuç suyu içtim biraz başka birşey yapmadım sağlıkla doğdu oğlum
Eres26 Elmasekeri1 merhaba ne yaptınız uzun zaman geçmiş benimde azalma riski varmış konulara bakıyordum süreciniz nasil ilerledi
Rbdrmx Havuç suyu iç canım normale bineer benim ilk hamileligimde de öyleydi düzene bindi havuç suyu ile sukur