Busranur_mnts merhaba tatlım ben adet dönemim gelmeden geçen hafta öğrendim beta 37 idi. Bu hafta da pazartesi günü beta 300 çıktı ve adet dönemi içindeyim. Bugüne kadar adet belirtilerimin hepsi vardı (göğüs ağrısı, kasıkta ağrı, belli ağrısı filan.) ama bugün geçti gibi. Sadece uyku halim çok. İlk iki hafta da sağ kasığımda dehşet bir ağrı vardı o da azaldı gibi. Kese sanırm beta 1000 lerde gözüküyor. Ben 2 hafta daha beklicem. Hem kalp hem kese ikisini de görmüş duymuş olurum. Ama 5+2 lerce kese görende var. Sanırım beta artışıyla ilgili.