Arkadaşlar merhaba bugün buraya böyle geleceğimi hiç bilmiyordum 25 haftamda başlayan tansiyon sorunuyla beraber bebeğimin 26 haftada gelişimini durduğunu 30. Haftamda öğrendim ve doktorum acil çam ve sakuraya sevk ettik pazartesi akşamı yatışım yapıldı güzel konuşuldu fakat Salı sabah nst sonucu kötü olunca acilen doğuma alındım bebeğim 1000 gram 37 cm doğdu Şuan yoğun bakımda solunuma bağlı dualarınızda benimde unutmayın sizden dua bekliyorum Rabbim hepimize hayırlı güzel sonuçlar versin inşallah🤲🏻